Formularz zamówienia - do pobrania |
Prosimy o pobranie i wypełnienie poniższego formularza (w formacie .pdf lub .doc).
Zamówienie należy wysłać faksem na numer 61 850 10 70 lub po zeskanowaniu na adres e-mail: aravix@aravix.com
Potwierdzenie zamówienia zostanie przesłane na podany w zamówieniu adres e-mail.
Formularz zamówienia - on-line |
Prosimy o wypełnienie poniższego formularza.
Potwierdzenie zamówienia zostanie przesłane na podany adres e-mail.
Dane podane w formularzu nie są przetwarzane ani wykorzystywane w innych celach niż realizacja złożonego zamówienia. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu dla potrzeb niezbędnych do realizacji zamówienia, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 97 r. Nr 133 poz. 883).
Ogólne warunki realizacji zamówień |
Warunki sprzedaży, dostaw, płatności
-
Realizowane są wyłącznie zamówienia złożone w formie pisemnej (faks, e-mail lub list).
-
Czas realizacji zamówienia 2 - 3 dni robocze. W przypadku konieczności sprowadzania zamówionego towaru z magazynów z zagranicy termin dostawy może ulec wydłużeniu do 2 – 4 tygodni.
-
Podane ceny są cenami netto Loco magazyn Poznań. Do cen dostawca dolicza koszt transportu na terenie Polski oraz podatek VAT w wysokości 23%.
-
W przypadku ofert przedstawionych w cenach EURO, rozliczanie sprzedaży odbywa się w PLN wg kursu NBP z dnia poprzedzającego dzień wystawienia faktury.
-
Faktura, po uzgodnieniu, może być wystawiona w EURO.
-
Termin ważności przedstawionych ofert - 60 dni. Ceny mogą ulec zmianie po ogłoszeniu obniżki/podwyżki cen przez producenta.
Transport
-
Transport firmą kurierską UPS, Raben (lub wskazaną przez odbiorcę firmą spedycyjną) na koszt odbiorcy.
-
Przy zamówieniu powyżej 5000 zł netto koszt transportu ponosi dostawca.
-
Przy realizacji częściowej zamówienia, opłata za przesyłkę pobierana jest tylko raz.
Płatność
-
Przelew na konto w terminie 14 dni.
-
Sprzedaż na przelew realizowana jest po przesłaniu dokumentów rejestracyjnych firmy (NIP, REGON, KRS lub wpis do ewidencji dz.iałalności gospodarczej).
-
Przy pierwszej transakcji przedpłata na podstawie faktury proforma.
-
Zamówienia poniżej 300 zł netto realizowane są na przedpłatę, za gotówkę lub za pobraniem.